שיחה מפתיעה: אפרת ברזל מספרת על השבת הראשונה ששמרה עם בעלה

חיה ספיר No Comments on שיחה מפתיעה: אפרת ברזל מספרת על השבת הראשונה ששמרה עם בעלה

בתכנית 'עניין משפחתי' הבוקר שיתפה אפרת ברזל מגישת התכנית 'עומקא דליבא' את רחל פסטג מגישת התכנית 'עניין משפחתי' בסיפור החיים שלה ובהליך החזרה בתשובה שלה ושל משפחתה | ברזל: "בעלי חזר בתשובה בעקבות תכנית של חבר כנסת שהיה אלוף בצה"ל"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר בתכנית 'עניין משפחתי' נערכה שיחה מיוחדת בין מגישת התכנית רחל פסטג לבין מגישת תכנית 'עומקא דליבא' אפרת ברזל. בשיחה שיתפה ברזל את חייה האישיים במהלך חזרתה בתשובה.

פסטג פתחה את השיחה: "הנה יש לנו הזדמנות לדבר, היום יום חמישי ומטבע הדברים זהו יום של הכנות לשבת, ואני רוצה שנדבר על השבת. מכיוון שאת מדברת וכותבת הרבה על החזרה בתשובה שלך, אני רוצה לשמוע ממך על החוויה שלך בשבת הראשונה ששמרת" אמרה פסטג.

ברזל: "זה תמיד דבר חזק ומשמעותי לעשות דבר פעם ראשונה, ויש לי כל כך הרבה סיפורים על פעם ראשונה של שמירת שבת ושל קיום מצווה. אבל אני דווקא רוצה לספר על הפעם הראשונה שבעלי החל לשמור שבת" שיתפה ברזל.

"זהו לא סוד" המשיכה ברזל: "שהיו תקופות שאני הייתי דתייה ובעלי עדיין היה חילוני, ואני שמרתי שבת והוא עדיין לא. היום הוא כבר דוס למהדרין, אבל היה סיפור שבגללו זה קרה שהוא החל לחזור גם בתשובה, ואותו אני רוצה לחלוק ולשתף היום" סיפרה ברזל.

 



0 תגובות